De auto is ook heerlijk om in te rijden. Ik heb een aantal extra lessen genomen, en heb mijn theorie en praktijkexamens beide in 1x gehaald. Heel fijne ervaring hier gehad 😊
Super goeie begeleiding, neemt alles stap voor stap door tot je het beheerst en super fijne sfeer in de auto. Lekker radio aan praten met elkaar en natuurlijk ook gefocust met het rijden.